presentació
tràmits
enviaments
formularis
LLICÈNCIA URBANÍSTICA I DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA
Tràmits necessaris o altra documentació:
La documentació que s’ha d’adjuntar a la sol·licitud de llicència urbanística la que s’assenyala en la taula que estableix l’OMobres, però, heu de tenir en compte que en funció del tipus d’obra a realitzar o de l’emplaçament concret, la normativa sectorial pot establir la necessitat d’adjuntar altra documentació específica o bé de fer algun tràmit previ davant l’Ajuntament o alguna altra administració.
Els més habituals son:
a) Sol·licitud o documentació per tramitar l’informe previ en matèria d’incendis.
b) Documentació relativa a la protecció del patrimoni cultural.
c) Documentació relativa a la legislació urbanística.
d) Altres.
Formularis electrònics:
Model de sol·licitud de llicència urbanística
Comunicació d’obres d’escassa entitat, promotor
Comunicació d’obres d’escassa entitat, tècnic
.
Acrònims utilitzats:
TRLUC: Text refós de la Llei d’Urbanisme de Catalunya (Decret Legislatiu 1/2010 de 3 d’agost).
OMobres: Ordenança reguladora dels procediments d’intervenció administrativa municipal sobre l’ús del sòl i edificació: llicències urbanístiques i comunicacions prèvies.
ICIO: Impost sobre construccions, instal·lacions i obres.
PEM: Pressupost d’execució material.
Documentació
Preguntes Freqüents
1. Com contacto amb ajuntament?
Per telèfon 973 48 17 00 per correu electrònic ajuntament@oden.cat o mitjançant una instància genèrica
2. On puc trobar els documents per fer els tràmits?
A la seu-e de l’Ajuntament trobareu tots els documents per fer tota mena de tràmits, des d’una instància genèrica, la domiciliació de tributs, un volant d’empadronament o una comunicació prèvia d’obres, etc.