CAMÍ DEL VERMELL

Enllaç Wikiloc

Enllaç ara Lleida

DESCRIPCIÓ DE LA RUTA

L’inici de la caminada és a la Font del Vermell, que es troba a peus de la carretera de Coll de Jou a Pont d’Espia (L-401 pk 33,8).
Per arribar-hi, s’agafa la carretera del Port del Comte (LV-4241). En arribar a Coll de Jou cal seguir a l’esquerra en direcció Cambrils (L-401).

La Font del Vermell es troba al quilòmetre 33,8 a la dreta, on també hi ha un aparcament i és l’inici de múltiples excursions, de diferents graus de dificultat. Val a dir que l’aigua de la Font del Vermell és de les més preuades de la comarca perquè es guarda molt de temps tot i NO estar tractada.
Un cop a la Font, Cal Travessar la carretera pel costat de la font i tot travessant unes taules, seguir els senyals vermells que ens portaran per un recorregut d’1 km i 50 m de desnivell.

BANY DE BOSC AL SOLSONÈS MÉS FERÉSTEC

El Solsonès és una comarca situada als contraforts del Pirineu que compta amb tradició de preservació dels boscos ja sigui l’extracció de fusta, la ramaderia extensiva o amb finalitats terapèutiques com les trementinaires.
Ara us oferim una altra manera d’endinsar-vos al bosc, calmadament i en silenci, reconnectant amb la naturalesa més pura que ofereixen els boscos. Una immersió a la natura que ens ajuda a despertar els nostres sentits anestesiats per la forma de vida actual.